helg = gilla!




Det har varit en riktigt riktigt bra helg.
Varit med mitt finaste hjärta från fredag till söndag och bara tagit det lugnt och njutit av att man inte haft en massa måsten att göra. Det enda måstet jag hade var min match jag hade igår, men det gick riktigt bra för mig :D

175
193
179
190

737

och det är mitt bästa resultat för säsongen, har bara legat under 700-gränsen hela tiden...

Nu efter att robbins buss åkte var tanken att jag skule plugga hårt men det blev snarare så att jag pluggade max 1 timme och sen fastnade jag framför sims i typ 2 timmar.... hahah (A)
Men jag ska dra igång med plugget nu och se till så jag har allt under kontroll inför sista veckan innan lovet!!!! längtar till på fredag kl 13.55 då fysiken slutar och höstlovet startar :D xD

bara 10 dagar tills jag blir 18 år! Hahahah
nedräkningen börjar som alltid när det bara är 10 dagar kvar (A) hahahah

Kommentarer
Postat av: Matilda

Vilken sexy 2a älskling där på bilden! ;) <3



Wohoo!! Lov är efterlängtat :D och oj så mycket bästiga saker som kommer hända :D <3

2009-10-18 @ 20:21:14
URL: http://elitecyclist.blogg.se/
Postat av: Felicia

asså, snart lov!!! :D :D <3

2009-10-18 @ 21:03:56
URL: http://ohyikes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0