hello, hola, hejsan, bonjour...

vet inte om jag stavade bonjour rätt men ivf! hhahaha

Är riktigt trött idag. Träningsvärken botade jag med ett spinningpass och hoppas att jag är helt smärtfri imorgon. Har pluggat lite inför högskoleprovet, logikdelen och orddelen. Hoppas jag klarar orden bättre på lördag än vad jag gjorde idag! hahaha
Borde skriva lite svenska också, skrev en mening nyss men jag orkar inte mer idag. Kanske hinner skriva lite mer imorgon innan Adrian och Mac kommer runt 16 för en film. Sen efter filmen blir det att städa och plugga och sova tidigt. Blir inte att träffa älsklingen i helgen, inte förens på tisdag kanske och det är ju evigheter dit. Tycker inte om att sakna för mycket. Blir inte bättre heller när han är i K-skoga och man kan i stort sett inte få tag på honom när man behöver prata när saknaden blir för stor. Får väl hålla mig sysselsatt med plugg och städning i helgen så jag inte tänker på annat.

Men nu längtar jag till onsdag! Men först ett väldigt roligt besök i Sthlm med min älskade Matilda. Ska bli skojskoj och förhoppningsvis hittar jag nåt snyggt att ha på mig på min födelsadag. Shoppa shoppa!
Onsdag, den dagen ska bli perfekt. Umgås med de jag älskar.

6 dagar kvar!!! :D ♥


Vill ha min älskling här nu! ♥ ♥



Kommentarer
Postat av: Matilda

man ska läsa franska XD haha

2009-10-22 @ 21:39:56
URL: http://elitecyclist.blogg.se/
Postat av: Felicia

inte många dagar kvar! :D:D <3 det kommer bli skojs :D

2009-10-22 @ 22:23:02
URL: http://ohyikes.blogg.se/
Postat av: <3<3

ringde dig klockan halv två på natten;)<3<3<3 kan det inte bli onsdag snart eller hehe:P

2009-10-25 @ 22:08:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0