lycklig

Är så himla lycklig....
Äntligen är det lov, skolan känns helt okej, vännerna älskar jag lika mycket som alltid och kommer hinna träffa flera av dem under lovet, jag fyller 18 om 5 dagar, jag får träffa älsklingen imorgon efter högskoleprovet och vara med honom alla dagar under lovet nästan förutom när jag ska till Sthlm :D :D
Känner mig väldigt glad nu.
Och fick även reda på att vi ska göra om vårat badrum helt och hållet, blev lite förvånad när jag kom hem och såg att det stog en toalett i hallen. Hahaha

Ska nog lägga mig snart också för jag är hur trött som helst! Skulle egentligen städa mitt rum idag men orken finns verkligen inte till, och då är det verkligen allvarligt om jag inte ens kan städa mitt rum vilket jag älskar! hahah Känner mig väldigt mycket som en hemmafru när jag städar så mycket som jag gör, och det är oftast värre under loven då jag även bakar bröd och liknande! hahahahaha

Nej nu ska jag väl läsa igenom några texter och sen lägga mig i sängen och ta det lugnt. Hade väldigt gärna haft älsklingen här hos mig idag men jag får klara mig tills imorgon, han måste ju få festa av sig ;) hahah

hahah såå snygg man kan vara.....


Kommentarer
Postat av: Matilda

provprovprovprov imorn XD haha

2009-10-23 @ 21:33:03
URL: http://elitecyclist.blogg.se/
Postat av: Felicia

hahah, toaletten xD åh, inte många dagar kvar :D:D <3

2009-10-25 @ 20:31:18
URL: http://ohyikes.blogg.se/
Postat av: <3<3

haha festa jarå!!! hemmafru nejdå du älskar ju att städa se de så istället;)

2009-10-25 @ 22:05:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0