nedräkningen




Nedräkningen fortsätter och nu är det 9 dagar kvar tills den 28 oktober! :D HAhahahahah


Sitter och pluggar lite kemi just nu och lyssnar på musik. Ska kolla igenom sidorna i boken en gång till hade jag tänkt innan skolan börjar. På så sätt behöver jag inte plugga ihjäl mig på kemi senare idag när jag kommer hem från skolan. Måste ju även skriva klart svenskan som ska vara klar veckan efter lovet. Men jag vill inte behöva plugga på lovet så jag ska göra allt för att få den klar innan fredag. Jag kom ganska långt på lektionen i torsdags och jag vet ju typ vad jag ska skriva, men jag måste bearbeta språket om jag ska få bra betyg.

Hade egentligen tänkt gymma idag efter skolan, men så kom jag på hur fullt det var där förra veckan när jag tränade. Så jag struntar i det och pluggar idag istället. Ska ju ändå på core imorgon och sen spinning både onsdag och torsdag. Kan ju passa på att gymma då ist innan spinningen lite.
(Har en stor och hemsk fluga inne i mitt rum just nu som skrämmer livet ur mig varje gång den dunsar in i fönstret framför mig, för den är verkligen stor!)
Kom fram till en sak i morse, och det är att jag vill tillbaka till hur jag såg ut i typ januari/februari och måste därför sluta småäta och få ordning på träningen.

Och idag kommer gloria få stanna hemma från skolan, för jag hade en underbar dröm inatt vilket gjorde att jag vaknade på helt rätt sida. Älskar att drömma om framtiden, verkligen få se hur fantastiskt det kommer bli och att ens dröm blir verklighet. Hoppas verkligen att min dröm kommer slå in i verkligheten och inte bara i drömmarna. Men jag tror att chansen är väldigt stor att den blir sann. Hoppas det.

Borde sola... inte bli lika röd som jag blev sist, men ivf få lite färg för jag börjar ju se likblek ut. Hahahah
Det jag saknar med sommaren just nu är just det att man kan bli brun bara genom att vara ute. Om jag går ut nu så blir jag snarare röd om öronen och frusen. Men jag älskar hösten. Känslan av att det är kallt ute, men inte så kallt att man måste vara så fullt påklädd att det inte ens är roligt att gå ut. Och sen när man kommer in i värmen så känns det så härligt. Man känner så hur det bränner lite i ansiktet från att ha kommit från det kalla till det varma. Men sen när hösten är över så kommer ju även den fantastiska vintern. Men jag gillar verkligen inte vintern när det bara är slaskigt och blött. Det ska vara kallt, strålande sol och mycket snö på marken så att det knastrar under fötterna när man går.
Jag gillar nog alla årstider, även om alla har något negativt. Men så är det väl med allt. Ingen är perfekt.

(Nu kom den äckliga flugan tillbaka... den är verkligen stor ju!!)

Ska kanske kolla ett avsnitt av OTH nu och sen komma på vad jag ska käka till lunch :D

Kommentarer
Postat av: Matilda

jag älskar att drömma om mig och A ...

2009-10-19 @ 19:23:22
URL: http://elitecyclist.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag är troligt nyfiken på vad den drömmer innehåller;) men jag kan nog gissa mig till de kanske<3<3<3!!!

2009-10-19 @ 22:35:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0