booring? xD

Några frågor, hahah


3 frågor om förhållanden


är du singel? - Nej
tror du på kärlek vid första ögonkastet? - ja
har du varit kär i någon? - jag är det just nu


10 frågor om dig själv


fullständigt namn? - Anna Sofia Hörman
när fyller du år? - 28 oktober
vad har du på dig just nu? - mjukisbyxor och långärmad tröja
vilken årstid är bäst? - våren och hösten
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? -när man vaknar och ser sitt hjärta bredvid sig
vad tycker du mest om hos dig själv? - ögon
vad är du bra på? - mycket! hahah, nej men bowling kanske?
vem älskar du mest på denna jorden? - min familj, mina vänner och mitt hjärta
sover du hellre själv än tillsammans med någon - jag sover helst tillsammans med mig älskling
sov tillsammans med någon eller ensam i natt? - jag sov ensam :(

 

10 frågor om dina vänner


vem vet allt om dig? - Matilda, och Robbin vet snart allt om mig, Mac vet också det mesta om mig
vem är den roligaste av dina vänner? - Älskar mina vänner, men det är alltid massor med skratt tillsammans med matilda
vem är snyggast av dina vänner? -  tycker alla mina vänner är fina
vem är mest partyprisse? - Matilda, hahah
vem är den du helst har filmkväll med? - mitt hjärta eller mina närmsta vänner
vem av dina vänner är mest "evil"? - ingen är elak
du ska träffa en kille/tjej du tycker om, vem tar du med dig? - Matilda


10 frågor om din familj


vem står dig närmast? - Min syster
har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - ja, ganska bra
vem är farligast i din familj? - troligen min syster, haha
vem ser roligast ut i din familj? - öh, ingen ser väl rolig ut xD
vem är coolast? - jaa... ingen är väl direkt cool heller
har ni något husdjur? -nej
vem står för underhållningen? - Jag eller syrran, hahah
vem sover du oftast med? - öhh, jag sover inte med nån i familjen ivf, isf med mitt hjärta
nämn en rolig kväll med familjemedlemarna? - minns ingen just nu xD


10 frågor om idag

vad har du gjort? - klippt mig, övningskört till och från farmor och farfar där vi var och fikade, sen blir det svenskaplugg
har du varit glad idag? - jadå
har du varit ledsen idag? - Nej
har du gjort något bra idag? -  nja, övningskörningen blev väl halvbra xD
vad ska du göra nu? - plugga svenska :/
har du gjort något dåligt idag? - körningen kanske? hahah
vad har du ätit idag? - en god lunch hos farmor och farfar
har du duschat idag? - nej det blir senare
är du trött nu? - börjar bli ivf
vad händer imon? -  har säsongstart inom bowlingen så det blir dubbelmatch borta i Nyköping

 

SKOLAN

Går du i skolan? - jaa
Har du varit i skolan idag? - Nej jag har ingen lust att gå till skolan på helgen, såå roligt är det inte!


ANNAT

Hur mår du just nu? - bara fint
Har du mer än 2 bh:ar/toppar? - ja men inte på mig just nu xD
Har du piercat dig? - Nej


MOBIL

Vem ringde dig senast? - Robbin
Vem ringde du senast? - Det var hem tror jag
Vem sms:a till dig senast? - Matilda
Vem sms:a du till senast? - Matilda


ÖVRIGT

Är du hungrig nu? - nej verkligen inte
Vad är klockan nu just nu? - 16.33
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - blogg.se, bdb och youtube


FAMILJ


Hur länge sen var det du träffa din morsa? - en minut sen, haha
Hur länge sen var det du träffa din farsa? -  en minut sen, hahaha

 

SPORT


Går du på någon sport? - japp
I så fall, vilken/vilka? - bowling
Trivs du med den sporten? verkligen
Tycker du att den sporten är rolig? - ja
Gör den sporten dig glad när du håller på med den? - ja det gör den


ÖVRIGT

Gillar du punk? - nja
Har du sminkat dig idag? - nej
Isåfall, vad för smink? - har som sagt inget
Vad har du på dig för kalsonger just nu? - har trosor
Hur ser dem ut? vita boxer
Vad har du för smycken på dig just nu? - inget alls
Hur ser den ut? -


MUSIK

Lyssnar du på musik just nu? - nej
I så fall, vilken låt för tillfället? -
Vad gillar du för musik? - mycket, men helst The hives, mando diao m.m


KLÄDER

Har du fler än 4 linnen? - Ja
Har du fler än 3 jeans? -  ja

Har du fler än 5 tröjor? - ja
Har du resteröds-trosor? - vad är det??
Har du en vit bh/topp? - ja
Har du en svart bh/topp? - ja


SMINK OCH HÅR

Använder du mascara? - ja
Använder du Wax? - nej
Använder du ögonskugga? - ibland
Använder du kajal? - nej
Använder du hårspray? - väldigt sällan
Använder du volymspay? -  nej
Använder du mousse? - oftast
Använder du deodorant? - ja
Använder du skinspray? - whaha nej
Använder du parfym? - jaa
Använder du läppglans/läppstift? - nej
Använder du brunkräm/foundation? - ibland
Uppsatt hår eller hängande? - helst uppsatt
Plattar/lockar du håret varje dag? - nej
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? - Nej


Kommentarer
Postat av: Matilda

partyprisse?! hur ska jag ta det där? :O XD

2009-09-06 @ 00:45:09
URL: http://elitecyclist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0