Höst



Vet inte riktigt vad jag ska skriva, men jag känner att jag måste skriva. Finns så många känslor inom mig och ag vet inte vad jag ska göra med dem alla. Men det är bara härliga och bra känslor så jag mår primaste prima just nu. Glädjen bubblar inom mig... känner mig så alldeles LYCKLIG!
En av de bästa årstiderna är på ingång. Hösten kommer och jag älskar verkligen hösten. Av många anledningar.
Bowlingsäsongen har precis dragit igång och pågår förfullt under hela hösten och även största delen av hela våren. Och jag fyller ju även år på hösten som är en mycket bra sak som gör hösten bara ännu bättre om man nu frågar mig. Och att veta att det är sista året på gymnasiet har börjat lägga sig och jag kan istället börja njuta av att vara äldst på skolan. Tycker det finns mycket bra med hösten.
Och i oktober firar ju jag och Robbin 6 månader ihop vilket jag tycker är stort. Inte många förhållanden i vår ålder som ändå håler så länge, även om vi är ganska stora nu. Men det kommer bli många många månader till, det kommer ju bli flera flera år. Så många år att jag knappt kan räkna det, det är ju långt utanför antalet fingrar och tår jag har.
Och nu under hösten ska jag även resa lite förhoppningsvis. En stockholmsresa är ivf bestämd och inbokad redan. Den ser jag verkligen iframemot för det var längesen jag var i Stockholm nu, det var ju faktiskt 5 månader på dagen i morgon. Hahah

Men nu längtar jag bara på att vädret ska stabilisera sig och att regnet ska försvinna, för då kommer höstkylan och den känns faktiskt efterlängtad efter sommaren. Vill bara ta fram mina lite tjockare jackor och mina höst och vinterskor - stövlar, kängor och liknande. Underbart!
Men måste införskaffa mig lite nya kläder inför hösten och vintern, saknar ju sköna koftor och andra varma tröjor eftersom jag storstädade mitt rum för några dagar sen och många klädesplagg försvann ur min garderob då. Haha. Men det behövdes verkligen.

Nu är det dags att måla klart det sista på mitt bakteriekrig så den blir så som jag har tänkt mig.

Kommentarer
Postat av: matilda

jag gråter inte... inte så det syns. men plötsligt gjorde det ont i mitt hjärta. 5 månader.

2009-09-07 @ 22:02:44
URL: http://elitecyclist.blogg.se/
Postat av: Felicia

Åh va härligt sötnos! <3 Lycka är allra, allra mest och bäst. :)



Förresten är det väldigt gulligt att du har lappen precis som en fyrkantig näsa. Och förresten ska det bli skojs och se ditt bakteriekrig 8D xD

2009-09-08 @ 21:59:56
URL: http://ohyikes.blogg.se/
Postat av: Robbin;)

Vilken bild säger jag bara fan vad rolig man får se ut då hahaXD.

Hösten är väl okej men inget slår den fina frostiga kalla vintern som bara är för härlig<3.

Se dina röda kinder och näsa haha:)

2009-09-19 @ 01:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0