trött? JA!

Usch så trött jag är. En heldag i skolan och sen stressa till bowlinghallen för bowlingskola och träning. Och så spelade jag ju så dåligt under träningen så det blev en hel del armhävningar som straff... jävla henke! xD
Men nu gäller det att få klart så mkt plugg som möjligt idag för imorgon är jag LEDIG och vill helst vara helt och hållet ledig från skolan och läxor så man bara kan ta det lugnt och mysa med älsklingen.
Nu måste jag få i mig min mat först, makaroner och stekt falukorv, innan plugget och funderar på att strunta i duschen och ist duscha extra länge imorgon. Hahahaha!

Men det blir lite psykologiplugg och svenskaplugg... blir nog liiite kemiplugg imorgon under resan till Nora.


Kommentarer
Postat av: matilda

shit, nu blev det mycket XD hahaha

2009-09-22 @ 22:30:32
URL: http://elitecyclist.blogg.se/
Postat av: Robbin;)

haha ja hos migf blev de ju lite gjort iallafall när det gäller plugg;)<3.

2009-09-24 @ 11:01:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0