Helgen



Kollade på Avatar igår med älsklingen, verkligen en film värd att se!!

Idag blir det mest chill, ska till Nora och kanske spendera eftermiddagen hos Robbins mormor, vi får väl se vad som händer. Imorgon börjar jag kl 12.10 så jag kan ta en sovmorgon i Nora och sen ha en helt onödig mattetimme.

Igår spelade jag även match. Och vi vann mot serieledarna!!!! Det var så jäkla skönt att se deras miner när vi ledde stort redan efter en serie. Hahah
Spelade inte så bra, började med två dåliga serier men sen fick jag en väldigt bra serie, och i och med att jag fick 5 strike i rad så kommer jag få en tian lott på tisdag. Hoppas man kommer ha lite tur då och vinna lite pengar (Y)

Studiebesöket i fredags var trevligt, men otroligt stressigt!!

Nej nu ska jag kolla vad syrran har för sig, senast tvättade hon sin kanin, kanske har hon nån mer gullig bild på söta xavier :D

Kommentarer
Postat av: Matilda

grattis till segern!!!!!!!!!!!!!!!! :D :D :D :D <3 <3

2010-01-10 @ 17:22:03
URL: http://elitecyclist.blogg.se/
Postat av: Felicia

grattis!!! :D:D <3 haha, heter kaninen xavier? XD

2010-01-12 @ 22:24:14
URL: http://ohyikes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0