ojoj

Haha, oj oj så ofta jag bloggar känner jag!
Men jag har väl varken haft tiden eller orken för att göra det. Men just nu sitter jag hemma hos älsklingen, alldeles ensam i hela lägenheten. Robbin är på sin praktik och jag vet inte riktigt när han kommer hem, hans syster och mamma gick ner till skolan och för att göra några viktiga ärenden... Vad ska jag då göra? Har redan städat undan min frukost och bäddat sängen, men min energi är inte på topp för att städa vilket jag brukar göra när jag inte har något annat att göra. Men jag får väl sitta vid datorn fram tills älsklingen kommer, om han nu kommer innan min buss går. Annars får jag väl träffa honom senare idag.

Hindersmässan börjar idag också! Men jag kommer inte hinna gå så mycket för jag har träning senare men det finns fler dagar för att gå. Imorgon har jag hela eftermiddan efter skolan ledig så jag kan gå hur mycket jag vill den dagen. Det är så mysigt att gå runt bland alla stånd och känna lukten av brända mandlar. Men det negativa som är varje år är ju att det är så jäkla kallt!! Man fryser nästan jämt fötterna av sig och det gör att man inte blir på så bra humör efter någon timma eller så. Men det kanske inte behövs mer tid för att gå runt och se allt.
Men ett måste är att köpa marknadsnougat. Ska kanske inte köpa lika mycket som förra året men jag ska i varje fall köpa lite för det är ju underbart gott. Men jag lovade mig att jag ska bli nyttigare och inte äta godis och en massa kakor och liknande. Marknadsnougaten får vara en engångsförteelse just nu. Vill inte känna att jag inte kan äta det när jag har väntat ett år på att få äta det igen.


Nej jag får väl använda all min tid jag har innan bussen går till att läsa, har ju med mig min bok! :D
Hoppas bara älsklingen hinner hem innan bussen går, skulle bli en mycket roligare bussresa i såna fall ;D <3

Kommentarer
Postat av: Matilda

nougaten är helt klart ett måste!!!!! <3

2010-01-27 @ 11:57:39
URL: http://elitecyclist.blogg.se/
Postat av: Felicia

fett gott med marknadsnougat <3 :D haha, sofia som inte städar... vad har hänt? xD <3

2010-01-27 @ 21:06:31
URL: http://ohyikes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0