Skola igen då...

Och så sitter man här i skolan igen... men den här veckan är väldigt lugn.
Måndag: 12.10 - 16.00
Tisdag: 9.25 - 11.40
Onsdag: 8.00 - 15.30
Torsdag: Ledig
Fredag: 9.25 - 11.40

Det är bara onsdag som är en lång dag men det är bara ett prov på morgonen och sen fysik på eftermiddan.
Men just nu sitter jag och väntar på historian som börjar om 35 minuter... och den väntan spenderas framför datorn med en godispåse (Y)

Träna ikväll, en av mina nyårslöften är att ta mer tid till mig själv när det gäller träning och sånt. Har spenderat alldeles för mycket tid framför datorn och annat så nu ska jag se till att träna hårt. Kanske blir det mindre tid för msn och datorn i allmänhet, men det kan man lätt överleva! HAhaha

Kanske ska ha mer kvalitietstid än kvantitetstid som nyårslöfte också? Känns som att det behövs.


Kommentarer
Postat av: matilda

tummen upp för dina löften!

helt klart känns det som om mindre dator vore skönt och ge den tiden till viktigare saker... så tummen upp! :D <3

2010-01-11 @ 12:54:12
URL: http://elitecyclist.blogg.se/
Postat av: <3<3!!!!!

mer träna jag säger ju att du kommer bli biff till slut jag vet bäst om de hahaxD<3<3

2010-01-15 @ 10:47:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0