Måndag

Åhå har köpt en ny kalender :D

Och så har jag fått lönepappret, 946,64 kr för en arbetad dag :D :D

Sprang upp på stan idag en snabbis och kollade om höstkläderna hade kommit, men tror jag väntar några dagar till innan jag tar en ordentlig runda på stan för rean håller fortfarande på och den har jag tröttnat på.
Ska försöka blogga lite mer nu, men minnet är inte det bästa och bloggen är en sån sak som är lätt att glömma bort... hehe

Ska nog kolla på the last song innan robbin kommer hem, men först ska jag äta några scones med nyinköpt citronmarmelad!

Ska bränna ner SATC till Felicia också :D







Kommentarer
Postat av: Fröken Felicia

Åhå, fint :D älskar citronmarmelad<3

jaa, spännande :D vill ha tillbaka skivan snart ihihih :D:D

2010-07-26 @ 20:13:12
URL: http://frokenfelicia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0