Onsdag

Idag har inte varit så innehållsrik. Jobbade mellan 14-21.15 men var idag på en annan avdelning, A3 där dementa bor. Mycket lättare och lugnare!!!!!
Men har även träffat världens gulligaste unge idag (mina barn är ju inte födda än så än så länge kan jag ju säga så ;)). En av Marias kompisar som gick i hennes klass födde sin dotter Tora 7 juli och hon är underbart söt, skriker aldrig och gör ifrån sig så söta små grymtande ljud när hon äter. Men det coola är att hon studerar till läkare samtidigt som hon var gravid, men är nu mamma ledig tills pappaledigheten drar igång.


Vill så gärna ha barn, men blev lite skrämd efter att få veta hur ont hon tyckte det gjorde, jag ska ha så mkt bedövning det går!!!!!!




Trött!!! dags för sömn, imorgon blir det IKEA när Robbin kommer hem från jobbet, innan det ska jag hinna med en joggingtur, baka, packa inför helgen och sen städa lite.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Du vet att jag är förvånad över det där barnet och det fortsätter jag vara... herrejisses! Allt jag minns är: "Bjöööööööööörn!!"... HAHA

2010-07-29 @ 19:42:12
URL: http://matildamodigh.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0