Tisdag

Att gå upp kl 7.30 för att hinna tvätta mellan 8-12 känns såå onödigt när man ligger där i sängen, men att få tvätten klar innan man vanligtvis skulle gå upp känns skönt, för då är man pigg och redo för vad man nu kan göra under dagen. Tror jag ska baka något, fick en suck av syrran igår när hon fick veta att jag bara hade gjort mat och inte bakat nån kaka. Men vad ska man baka.... inte något med choklad idag, kanske någon sorts kaka med äpple.... får fundera på det sen när jag kommit tillbaka från tvättstugan, måste ta ut min sista maskin med kläder oh få in dem i torktumlaren. Måste även väcka maria för 3 gången så hon kan tvätta sin tvätt.

Mamma ringde igår.... 30 grader och strålande sol, skoj för dem ;) Men hon sa att hon hade hittat snygga solglasögon som jag kunde få, behövde bara välja vilken färg jag vill ha.

Ska faktiskt bli bättre på att blogga nu JJJJ



Kommentarer
Postat av: Matilda

hihi, min bärfis! <3



idag har det verkligen smattrat av inlägg här! :O

2010-07-28 @ 00:13:35
URL: http://matildamodigh.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0