dröm




Hahah jag hade värsta konstiga drömmen! xD

Börjad med att jag var hemma hos mormor med min älskling. Men han försvann efter ett tag när jag höll på och städade.... jag städade typ bilar och tevear som stod på gården. Helt plötsligt var vi inte hos mormor längre... det var någonstans nära vatten, och ett 4-tal personer kom gåendes längs vattenbrynet. De var VÄLDIGT konstigt klädda... såg ut som rymdkräftor eller nåt sånt. En av de personerna var Robert Pattinson (?) och han kom fram och hälsade och frågade om han och hans kompisar kunde få vara där på gården ett litet tag. Sen blev det lite dimmigt i mitt minne ett tag och jag minns vagt att robert och hans kompisar höll på med nån konstig lek som hade något med deras kläder att göra.
Mot slutet hände något... hmm... roberts kläder hamnade i vattnet och flöt iväg mot ett ställe längre bort där hans kompisar stod. De såg vad han hade haft på sig och stod och skrattade åt Robert. HAhahah det ledde till att Robert lade sig vid mina fötter och började gråta!
Sen var det dags för mig att vakna. Var tog älsklingen vägen i min dröm? Saknade ju honom.

Börjar kl 13.05 idag så det blir chill!!!!

Kommentarer
Postat av: Matilda

hahaha! så du drömmer om andra killar ;D XD

2010-03-03 @ 11:25:11
URL: http://elitecyclist.blogg.se/
Postat av: Felicia

hahahha! okej, den var gaaaaanska skum den där drömmen? xD men kul XD

2010-03-03 @ 21:44:27
URL: http://ohyikes.blogg.se/
Postat av: <4

vem är robert????????????!!!!!!

2010-03-03 @ 22:24:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0