Lördag

Idag är det min namnsdag :D

Blir att sticka upp på stan en liten stund för att leta efter det jag inte kunde hitta igår på marieberg. Sen blir det buss till Nora, kanske ut och springa där eller nåt sånt. Kom ju på att det är vårruset på onsdag och jag har inte tränat inför det än. Också bra att träna så man ser snygg ut på balen nästa helg.

Är väldigt trött idag, och är väldigt yr precis som igår, hoppas det går över idag.

Måste ta med mig plugg till Nora eftersom det är kursprov i matte E på onsdag och har en hemtenta i biologi som jag inte börjat på än.


Kommentarer
Postat av: Matilda

namnsdag :D



snaaaart är matten över! :D :D XD

2010-05-16 @ 22:37:57
URL: http://matildamodigh.com
Postat av: <4<4<4<4

träna är bara för bra för och vara sant:Phehehe3<3<3<3

bal snart!!!

2010-05-16 @ 22:38:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0