make up store

Var och fick min sminkning på Make up store idag. Riktigt trevlig tjej som sminkade mig. Blev en enkel vardagssminkning med brun ögonskugga plus några råd om hur jag ska framhäva ögonen ännu mer vid festsminkning. Lägger upp en bild på hur jag ser ut och på vilket smink jag valde senare, orkar inte koppla in kameran i datorn än, håller på att laga mat (pizza) och degen har jäst klart nu!

Så bilder kommer!

Kollade även runt efter fler klänningar idag på Marieberg, men jag hittade ingen annan som är snyggare än den jag såg på H&M så det blir att köpa den nån dag! Men på onsdag blir det inte för då ska jag jobba 7-14 på den avdelning jag senare kommer jobba 1 månad på. Skönt att komma dit innan och träffa personalen som jobbar där, har bara träffat en av dem tidigare och jag tror det är henne jag kommer vara vikarie åt.


Kommentarer
Postat av: puss<3puss

Gött att du fick råd och tips ifrån ett pro nu:D

nu äre bara och köpa en partaj kläning och sen ut på dans golvet med några drinkar och dansa runt med mig;)<3<3!!!!!

2010-11-08 @ 20:41:01
Postat av: Felicia

oooh, jag vill se!!! :D

2010-11-08 @ 20:53:14
URL: http://frokenfelicia.wordpress.com
Postat av: Matilda

nu sitter man ju här och är nyfiken på massor av saker XD

1. hur sminkningen blev :D :D

2. hur god din pizza blev :D :D

3. hur din nyårsdress ser ut :D :D

bilder kommer inte vara dumt inte!

2010-11-08 @ 21:51:23
URL: http://matildamodigh.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0