mysfaktor

Mitt rum har blivit så fint, fick en ljusslinga av mamma som jag nu pyntat mitt rum med, så nu är det mysigt och fint. Väldigt trevligt att sitta i mitt varma rum efter att jag varit ute i kylan i några timmar!
Spatserat runt på stan idag på jakt efter en nyårsklänning, brukar alltid vara sent ute så iår ska jag hitta en tidigt! Men jag tror jag har hittat den, långt inne på H&M hängde en klänning som satt som en smäck! Min tanke idag var att prova klänningar som jag kanske aldrig annars skulle prova, och det visade ju sig sen vara bra eftersom jag redan hittat en klänning som passar!
Gud vad jag pladdrar xD Som alltid alltså!

Nu blir det att spendera söndagskvällen med att spela Sims och lyssna på radio! :D


Kommentarer
Postat av: Matilda

om något sitter som ett smäck kan man ju inte vara annat än glad! :D hjälp... nyårsklänning, det hade jag inte ens tänkt på :o åhh.

2010-11-07 @ 21:51:17
URL: http://matildamodigh.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0