Ny vecka, nya möjligheter

Åhh, jag städade mitt rum igår så nu är det såååå fint! Härligt att vakna upp och titta runt och njuta av att man bara kan ta det lugnt och inte behöva städa.
Det enda tråkiga är att jag måste söka jobbm booring! Men det är vad jag måste göra om jag ska få lite pengar.
Men idag blir det att träffa amanda :D Ta en fika och sen träna lite jympa. Skönt att träffa nån annan förutom Robbin, haha. Jag älskar honom men ibland måste man träffa lite annat folk.
DÅLIG PÅ ATT SKRIVA!! ahahahah

Kommentarer
Postat av: Matilda

så du vill se mig dansa? xD ja, möjligtvis den dag du blir blind (vilket aldrig kommer ske) så kan jag dansa för dig, and only for you ;) haha!

2010-10-18 @ 20:01:21
URL: http://matildamodigh.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0