I rymden finns inga känsor

Heeeelt förälskad i filmen. Så klockren och jag kan verkligen förstå att den har blivit oscarsnominerad.

Söta Simon, 18 år med Asbergers, bor hos sin bror och hans flickvän. Flickvännen klarar inte av sin pojkväns bror Simon och sticker. Simon behöver någon som passar in i sitt schema - disken är det ingen som tar hand om längre, han behöver därför fixa en ny tjej till brorsan!!
Har nog inte skrattat så mycket på länge samtidigt som jag känt medlidande och nära till gråt. SEE DEEEEN!!!













Bill Skarsgård i mitt hjärta ;) hahahha

Kommentarer
Postat av: Matilda

Alla Skarsgårdspojkar i mitt hjärta! <3

2010-09-13 @ 22:08:13
URL: http://matildamodigh.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0