Torsdag 100902

Ahh, körlektion 14 oktober, teoriprov 12 oktober.... känner mig inte redo, även om jag kanske är det. Men det gäller väl bara att inte vara nervös, för jag vet ju att jag kan köra bil, bara jag inte slarvar med småsaker som kan göra att man inte får godkänt på uppkörningen. Ska plugga hårt med teorin nu så jag får alla rätt, vill ha mitt resultat i en ram på väggen på körskolan :D


Blir bio ikväll och äta ute, inception och får se vad maten blir, saigon? subway?

nu ska jag kolla klart på OTH, snaaaart kommer bilder från Göteborg, kanske imorgon ;D

Kommentarer
Postat av: Matilda

åh!!! som jag skrev på fejjan, du är drottning på att köra :D och va coolt att man får sitt resultat på väggen om man får alla rätt :D haha!

och du, att vara så grym med uppkörning och teori i oktober ska belönas med bio och mat som ikväll! :D

2010-09-02 @ 17:50:18
URL: http://matildamodigh.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0