Onsdag

Sitter och fixar några nya filmer, såg nyss filmen i förra inlägget, riktigt bra måste jag säga.

Blir att träna om en liten stund, får även med Maria men det blir nog bara gymmet för henne. Så skönt det är att träna, lite roligt var det på träningen i måndags när Maria och jag var på Kibox. Hon kunde inte förstå hur jag orkade så länge och tyckte jag var som en maskin som bara made på med slagen. Men träning är ju roligt, det ska svida i musklerna när man är klar. Hoppas jag kommer få samma känsla idag på skivstång/intervall!!

Inser att jag måste plocka lite i mitt rum, en tornado har varit i mitt rum och slängt kläder runt omkring sig... :S hahah

Nu blir det att packa väskan!

Efter träning blir det mer film, återkommer med vilken det blir :D

UPDATE: Blev att posta inlägget efter träningen för blogg.se hängde sig lite innan :@

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0