ADJ

SKickar ett god jul i efterhand!

Jobbat hela julhelgen:
Torsdag: 14-21.15
Fredag: 14-21
Lördag: 12.30-21.15
Söndag: 7-21

Men nu är jag ledig ända tills på fredag så hinner njuta lite av julen genom mellandagsrean! Rensade ur min garderob för några veckor sen så nu har jag plats för shopping.

Men jag har två saker som jag ska kolla på, har inte jättestort behov av en massa kläder, men ska investera i en bra kamera och en ny dator. Får se vad det ska bli, är sugen på en Mac men de är lite för dyra enligt mig....

Idag är det Annandag jul, det blir att åka till farmor och farfar för att fira lite, sen dags för träning igen efter julhelgen!!! Har haft lite träningsabstinens.



Kommentarer
Postat av: Felicia

god jul! :D

2011-12-26 @ 16:03:10
URL: http://feliciadavidsson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0