Torsdag

Har en dödande träningsvärk i benen just nu! Och med vetskapen att man har 2 spinningpass ikväll blir man lite extra trött i benen, men det ska nog gå vägen! Har vilodag imorgon och då blir det solning och simning om det inte blir att jobba, får se!


Började dagen på gymmet med Matilda, följt av stan och lunch på Rosali's.
Sen har jag städat lite och bara legat i sängen och läst. Snart läst ut tredje boken av Sofi Fahrman, Elsas hemligheter. Blir såååå irriterad över Elsa i boken, svårt att läsa klart den för jag vill bara slänga ihop boken hela tiden eftersom hon är så korkad..... enligt mig!



Klippte mig igår, bara lite på topparna, men nu är jag så sugen på att fixa resten av håret! Vill ju bli blond igen ( jag vet!!!! jag ändrar håret hela tiden och är aldrig nöjd!) men nu är jag så trött på att hela tiden behöva färga utväxten. Så nu blir det blont igen! heheh




XOXO


hahahah

Kommentarer
Postat av: Felicia

haha! sjukt jobbig bok, jag orkade knappt läsa klart den!! xD

2011-12-17 @ 14:01:13
URL: http://feliciadavidsson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0