myspys

Haft en trevlig dag hittills.
Började med att Robbin aldrig klev upp ur sängen så jag lockade honom med att göra en våffelfrukost. Sen blev det att ta en runda på stan och köpa alla hjärtansdag present. Jag fick LOVE i vita bokstäver (har glömt att fota dem) och jag köpte en ask med chokladhjärtan och den nya lokan.
Hem och käka lunch sen, och jag slog till som den mästerkock jag är och lagade en mumsig lunch. Stekte paprika och bambuskott, gjorde en god sallad med fetaost, värmde gårdagens kyckling till robbin och lite kesella till det, MUMS!
Filmtajm efter det, Mean Girls 2 och Trassel. Blev lite fika under filmen, choklascrossanter och te som smakade parfym. Köpte även den nya maraboun när vi var på stan så det blev att mumsa på den ihop med lokan.

Skulle på träning nu, men min ork finns inte! Blir ett hårt pass på gymmet imorgon istället. SKa ju jobba 18.30-21 och måste till bowlinghallen en snabbis innan för att hämta mitt klot, men annars är dagen ledig för att kunna träna hårt.

Den nya Elle tidningen kom idag också, den dunsade ner på hallmattan mitt i lunchen. Så nu blir det att läsa!!!












Kommentarer
Postat av: Felicia

åh, va mysigt ni verkar ha haft! (: var chokladen god??

2011-02-14 @ 20:15:12
URL: http://frokenfelicia.wordpress.com
Postat av: <4

vilken fin fin dag kan inte bli bättre;)(L)

2011-02-14 @ 21:07:59
Postat av: Matilda

mästerkock du är då!

2011-02-14 @ 22:04:29
URL: http://matildamodigh.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0