vietnamesiska nyåret

Det var det vietnamesiska nyåret den här veckan, och jag fick veta att de firar det i minst 3 dagar. Så när jag och Robbin var i Karlskoga igår fick vi chansen att vara med och fira. Men vi valde att inte vara med på festen för det skulle inte bli så roligt för mig eftersom det bara skulle vara vietnameser där. Men vi var med Robbins pappa och några av hans vänner innan de skulle på fest. Jag fick smaka något jag aldrig kommer äta igen hoppas jag.
Kycklingmage.... allt jag kunde tänka var på när vi pratade om kroppen i biologi B. För det var kycklingens magsäck som satt ihop med övre och undre magklaffen som håller maten inne i magsäcken... jag fick lite kväljningar när jag åt de hård/sega klaffarna!!

Usch säger jag bara, men jag kan väl säga att själva magsäcken smakade som köttet på kyckligen... hahahha

Kommentarer
Postat av: <4:D

All mat var grymt gott älskling finns inget som man kan spy av<3<3

2011-02-07 @ 16:09:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0