fin solig dag

En sån fin dag det är idag!

Precis kommit in från en liten utevistelse med Maria. Hon har tagit en massa kort på mig och när vi matade änder för att få slut på sin film i kameran innan hon åker till Sydafrika i helgen. Så får se om det finns nån snygg bild på mig eller inte. Men hon är duktig på att fotografera måste jag säga.

Lugna och sköna dagar fram tills jag får veta om jag får fortsätta på Södermalmshemmet genom Proffice Care eller inte, Anna som jobbar på SMH tror att jag kommer få fortsätta eftersom de behöver mycket vikarier. Får hoppas på att det är sant! Vill verkligen fortsätta där tills jag ska börja plugga, det är ett bra tillfälligt arbete så jag får in pengar på sparkontot.


Senare blir det att träna, det blir Dans och lite gym innan det :D




Här har ni mig just nu!

Kommentarer
Postat av: <4:D

Bara och ligga i med hård träningen älsk;)

puss sweetie<4

2011-02-07 @ 16:15:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0