Lördag

Hade första matchen 2011 idag, vi vann med 16-4 mot Nyköping och jag var nästbäst med 739.. mamma hade 740 och var bäst. Suuurt att förlora med 1 pinne!

Hade träning inför matchen i torsdags då jag spelade örebromästerskapet. Av typ 60 pers kom jag vidare till topp 16 men åkte ut när vi skulle bli 8. Men jag är nöjd, slog både mamma och Adrian ;) Gäller bara att fortsätta spela bra under våren.

Det blir en del jobb veckan som kommer, har måndag, tisdag och onsdagen inbokad för jobb, får se om de ringer in mig för mer jobb. Men man tackar väl inte nej till jobb, jobb=pengar xD

Ska lägga upp några bilder från nyår hade jag tänkt, men orkar inte just nu så de kommer lite senare xD Men kan väl säga som så att det var en väldigt trevlig helg i Loka Brunn! :D

Hoppas ni hade en bra början på det nya året!


champagne på Loka!

Kommentarer
Postat av: Felicia

ooooj, men va bra! grattisgrattis söta! :D du är grym! och jättefin bild på dig! :) vill du träffas och fika och snacka lite skit nåndag? :D

2011-01-08 @ 21:24:43
URL: http://frokenfelicia.wordpress.com
Postat av: Matilda

finaste sötnos! <3



haha, 1pinne... den var inte rolig den!

2011-01-08 @ 21:39:02
URL: http://matildamodigh.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0