Sköna dagar

Det är så skönt när man är ledig. Speciellt när solen skiner och man får värsta vårkänslan såhär i januari.
Hade tänkt blogga i söndags men har haft strul med internet så det blev inte så, får skriva allt jag tänkte skriva då nu.

Förra veckan tänkte jag börja med, blir en liten sammanfattning.
Vecka 2:
Måndag- jobbade 12.30-21.15.
Tisdag- Jobbade 13.00-21.00.
Onsdag- Jobbade 6.45-13.00. Stack till AMS och lämnade papper. Gymmade och solade på Actic/Eyrabadet.
Torsdag- Lugn dag, Spin/puls 17.30.
Fredag- Skivstång 11.45. Fika på Creperiet med Robbin.
Lördag- Hemmamatch mot Ten-Pin Club. Vi vann men 17-3 och jag slog 715. Åt på Saigon efteråt med Robbin.
Söndag- Spatserade på Marieberg ett tag. Skivstång 17.30.

Där har ni min förra vecka sammanfattad ;)

Den här veckan är inte så mycket jobb. Jobbade i måndags och nu har jag inget mer inbokat.
Var även på ett pass på Actic i måndags med mamma som heter Just Dance. Det var riktigt roligt där man fick testa ett tiotal olika danser, ungefär som ett danspass på Friskis. Det roliga var att vi skulle börja med att dansa sexigt. Stå bredvid ett gäng glada äldre män som försökte vicka på höfterna och röra sig sexigt. Skrattmusklerna fick en ordentlig träning!!
Sen igår träffade jag Matilda och det blev en tur på gymmet. Sen en lagad måltad à la Matilda och Sofia och sen en god Semla innan Bowlingskolan och bowlingträningen.
Idag har jag varit på arbetsintervju. Det gick väldigt bra men eftersom jag inte är utbildad kunde hon inte lova mig någonting. Hon sa att om jag har varit utbildad skulle jag vara självklar! Men ska få besked inom de närmsa dagarna.
Snart drar jag iväg på träning, har spin/puls kl 16.45. Det är en stund kar men det gäller att komma på vad man ska käka till lunch.

Mysa ikväll i mitt nystädade rum, var så irriterad på hur mitt rum såg ut så när jag kom hem från intervjun så blev det storstädning av mitt rum. Såå fint är det nu ;)




Har inget bättre att fota än mig själv för tillfället ;)

Kommentarer
Postat av: Matilda

den söta tösen på bilden och jag är kungar på att laga lite knepig men ack så god mat :) <3

2011-01-23 @ 21:52:00
URL: http://matildamodigh.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0