livet

livet är väl allt trevligt?

Det är skönt att ha sånna här dagar då man bara mår alldeles underbart. Även om vädret är grått och jag vaknade kl 7 så mår jag ändå bra. Klockan är nu tio och jag har hunnit städa rummet, käka frukost och kollat på Dirty dancing. Sitter nu bara och njuter av en smoothie samtidigt som jag lyssnar på musik från Glee. Hoppas de inte bokar in mig på jobb idag för det skulle vara skönt att fortsätta hela dagen så som den börjat. Måste hinna med lite träning sen också, och kanske baka lite bröd... hoppas allt finns i köket för att kunna göra det goda saftiga brödet med massor med torkad frukt och annat.... HOPPAS!!

Mina naglar måste fixas också såg jag nu, önskar jag kunde ha nagellack men det går ju inte om jag måste jobba... får bli genomskinligt nagellack för den som vill veta ;) (hoppas ni verkligen antecknar detta inför intresseklubbens möte ;))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0