Torsdag

Mår väldigt bra idag, är ledig från jobbet med vetskap att jag ska jobba imorgon och sen vara ledig fram tills 13 juni. Skönt att känna sig fri, gick inte att göra det när man jobbade för proffice, var hela tiden på min vakt, kunde aldrig slappna av för man visste att när som helst kunde de smsa eller ringa och säga att man skulle jobba. Så nu ska jag njuta!!

Fortsätter mig min obsession av Twilight. Tror jag har kollat på första filmen 5 ggr den här veckan... men vet inte vad jag ska göra för jag väntar på att new moon ska komma på posten. Upptäckte ju att jag bara hade Twilight, Eclipse och Breaking dawn hemma så jag beställde New moon i lördags och den har fortfarande inte kommit!!!!!!!
Har inget att göra för jag vill bara läsa ju.

Under tiden gör jag lite research kring filmerna, skådespelarna och annat som har med det att göra... jag kan inte förstå hur man blir så "beroende" av en film/bok.... kanske vill man leva det livet? även om man vet att allt bara är påhittat och att den inte är så verklighetsbaserad med vampyrer och varulvar.... hahah när man tänker efter vad boken/filmen handlar om så kan man inte förstå varför den är så bra för det är så mycket onaturligt i den xD

Hoppas på ett sms att boken har kommit!!!!!!!



nu ska jag göra lite fruktsallad och kolla på New Moon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0