Torsdag

Jag vet att jag aldrig bloggar, men varken tid eller inspiration finns!

Jobbar ju heltid + lite extra så när jag inte jobbar vill jag göra roliga saker och umgås med folk! Men Det blir fint att se lönen jag får i slutet av maj för det jag jobbade i april, PENGAR!!! Vill ju såååå gärna börja ut och resa i höst, börja med lite kortare resor och sen sluta med att jag tar en långresa i några månader i en annan kontinent. Får väl se hur det blir med det, bara jag får med mig någon på resan blir det nog bra!

Måste komma igång med mer träning också har jag kommit på. Mår ju så bra när man tränar regelbundet, men orken har inte funnits. Men var på spin/puls igår och ska idag på skiv/spin och kanske gymma imorgon innan jobbet beroende på när jag vaknar. Ska man ut och resa vill man ju se snygg ut ;) hahhahah



Efter träningen blir det en lugn kväll men ansiktsmask, hårtvätt och chill. Har kommit på att jag vill bleka slingor för mitt hår börjar bli lite mörkt enligt mig, har ju inte varit ute i solen så det har kunnat bli solblekt, ska höra med mamma om hon vill bleka slingor på mig.... hoppas!

Såg nu att det regnar ute!! Nu försvann sugen på att gå till friskis, men får väl övertala mig själv att lite regn inte skadar..



BORDE STÄDA MITT RUM OCKSÅ!!!!!!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0