oooj

guuud vad dålig jag är på att uppdatera!!! Får skriva nåt långt fint inlägg imorgon med en massa bilder ;)
Nu ska jag kolla film och njuta lite här i sängen, för imorgon är jag ledig, har då tid att storstäda och gå på stan och hitta ett par svarta jeans, mina jag har är alldeles för stora nu!


Har hittat en ny snygging jag kan dräggla över... ramlade över honom när jag kollade på filmen Elvis and Anabelle.


Den här filmen har en VÄLDIGT skum början men jag gillar den som helhet skarpt! (även om den är lite cheesy)


Upptäckte även igår att han är med i filmen Agora....




Godnatt ;) haha

Kommentarer
Postat av: Matilda

haha! typisk din smak när det gäller killar ju ;)

2011-11-06 @ 21:54:19
URL: http://matildamodigh.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0