Tisdag

Igår var en ganska rolig dag för mig. Mina ziperalls kom, riktigt snygga men ack så stora! Tror inte det går att byta dem till mindre storlekar, får kolla upp det imorgon. Sen köpte jag en ny mobil igår! HTC Sensation blev det, en 20-års present till mig själv.
Så nu kommer förhoppningsvis kvalitén på bilderna vara bättre för det är 8 mpxl på den. Nu har jag mitt älskade wordfeud så jag kan hålla igång hjärnan långt in på natten ;)

Idag på bowlingträningen,
spelade 4 serier och fick:
serie 1 - 213
serie 2 - 203
serie 3 - 217
serie 4 - 126 <----- dåligt!!!!!!!!!!

Inte så stabilt spel men jag fick mer poäng än vad jag haft tidigare den här säsongen så det är en bra uppladdning inför helgen då jag ska till Nässjö och Jönköping med Merci på lördag och kanske

dubbelmatch i Lindesberg på söndag med Kometen.

Inte långt kvar till Turkiet nu, 9 dagar typ!



hittade denna på gamla mobilen, måste ha varit precis innan jag färgade det! Med tanke på det har jag köpt hårfärg så jag ska färga håret snart igen, blir fortsatt brunt men det var ett tag sen jag färgade det så det behövs uppfräschning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0