Torsdag

Sitter och glor på oth, har varit så beroende så jag har kollat klart på säsong 1-7 och har precis påbörjat säsong 8. BEROENDE!!!!



Sitter och väntar på att min beställning ska komma från ziperall, den skulle preliminärt komma 21 september och det var ju igår.. hoppas den kommer imorgon :D


Ska jobba hela helgen,
fredag: 13-21
lördag: 12.30-21.15
söndag: 6.45-16.00
måndag: 12.30-21.15
tisdag: 8-13

Men ska vara ledig på onsdagen, kommer redan jobba för många dagar i rad (9).

Helt slut idag, tror jag lider av lågt blodtryck för jag är jätte yr och mår lite konstigt, nästan som jag gjorde efter jag varit magsjuk i våras. Det är inte skoj att jobba en massa när man känner att man bara skulle behöva ligga ner och vila. Men man måste ju ha pengar så vad gör man inte? ;)


Ska snart iväg och träna, läste att vid lågt blodtryck är det bra att träna regelbundet!



blir en gammal bild för det är för mörkt i rummet för att få till en bra bild!

Kommentarer
Postat av: Felicia

ät mkt broccoli haha :P nejmen, jag kan inte så mycket, men järn låter väl bra? :) snart kommer ni hit :D gött!!!

2011-09-24 @ 01:21:23
URL: http://feliciadavidsson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0