Jobb

Åh vad glad jag blev nu!

Min chef ringde och frågade om jag vill gå på schema 31/1-8/3! Såå skönt att veta att man kommer ha jobb hela februari så man kan planera in de dagar man är ledig och vice versa. Kommer jobba 90% så det är helt lagom.

Hon sa även att det finns en hel del pass att få innan dess på våningen under, ska kolla om det är några pass som passar mig, beror på om det bara är korta turer eller om det är långa dagar. Känns så ovärt att gå till jobbet och endast jobba 2-3 timmar varje dag.


Känns som jag har en bra start på dagen!

En god frukost:
Laktosfri filmjölk med Hallon kesella, kanel och frukt-müsli
2 hårda mackor med laktosfri keso, röd paprika och örtsalt
1 kopp varmt vatten med citron

Sen bär det av till gymmet om en stund!


Sov också riktigt bra inatt för att tillägga...hahahah Har tidigare sovit väldigt dåligt på nätterna! Man ser allt positivt när man är på bra humör! hahahhaha



Kommentarer
Postat av: Felicia

ååh, va roligt! förstår att det känns skönt! :D :D och åhå, bilden är ju minsann från göteborg, inte sant?! :)))

2012-01-05 @ 14:47:45
URL: http://feliciadavidsson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0