Linköping

sitter här i linköping och kollar på efterlyst.

Var tidigare idag med adrian och kollade på flygvapen-muséet (eller vad det nu heter) och strosade runt i 2 timmar. Vi hade kunnat vara kvar där ett bra tag till om vi orkat det men det var så mycket att se och läsa så vi var helt slut i huvudet och fullpumpade på information!!


Åker hem imorgon, blir då kanske en tur förbi cloetta-fabriken på vägen hem! Tror det är extrapris på jultomtarna!!!! ;D



Ska försöka lägga mig tidigt idag så jag är pigg imorgon. Har 8 timmar för mig själv imorgon så jag ska undersöka linköping på egen hand och kolla om jag hittar något att köpa på stan, är sjukt shopping-sugen, men har ju inte massor med pengar med mig + att jag sparar pengar till en ny dator så får väl se hur mycket shopping det blir...


Men nu är jag äntligen frisk, har varit förkyld i en vecka och inte kunnat träna någpnting så nu äntlígen ska jag träna, på fredag ska jag göra en rivstart med både gym, promenad och ett skiv/spin 90 pass på kvällen!



Nej nu ska jag vara lite social och sen kolla the bourne supremacy innan sängen kallar!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0