Lördag

Under januari har jag tagit det lugnt med jobbet. Har tackat nej till en hel del för att vila upp mig. Efter att ha jobbat mycket november-december och jobbat både julhelgen och nyårshelgen har jag känt mig riktigt sliten och behövt vila upp mig. Och idag när jag vaknade kände jag mig utvilad. Vaknade innan klockan och kände en skön känsla i kroppen, den känslan har jag inte känt på typ 6 månader...
Med den starten på dagen kan det bara gå uppåt. Drog och tränade lite och sen har jag bara tagit det lugnt hela dagen. Dagen kommer avslutas ikväll med bio, Sherlock Holmes. Har hört mycket bra om den så hoppas jag blir nöjd.

På torsdag ska jag börja jobba på schema. Men har en lugn start för jag är ledig nästa helg. Känns skönt att gå på schema, kan redan nu planera in vilka träningspass jag ska gå på, vet vilka helger jag är ledig och vilka dagar jag bara kan njuta av att inte göra någonting. SKÖNT!!!!


Och snart kommer lönen, ska köpa en ny dator när jag får pengarna. Har velat köpa en ny ganska länge nu. Min är för dålig, kan ju inte spela sims längre på grund av det dåliga RAM-minnet.... surt! Men snart så kommer mitt spelberoende igång igen! Är lite inne på en HP-dator. Får se vilken det blir.

Ska lägga in bilder från mobilen när jag har lust. Tänkte visa upp bilder från när jag var i linköping på muséumet, tog väldigt många bilder då.


Ikväll blir det min favvo-maträtt! :D Plommonspäckad fläskkarré med potatis och äppelmos!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0