Måndag

Hur kan tiden gå så fort? Redan 9 januari...

En slappardag för mig idag. Tog en lång sovmorgon till kl 10, käkade frukost och tog det lugnt en stund innan jag stack upp på stan för att köpa ett kollegieblock där jag kan skriva ner vad jag äter och tränar varje dag. Sen blev det en tur på gymmet innan jag landade här hemma framför datorn. Funderar på om jag ska lägga mig och kolla nån film eller om jag kanske ska spela lite sims... var ju flera månader sen jag spelade. Kom precis på att det är OC på tv nu!!! blir att kolla klart det avsnittet så får man se vad som hittas på.


Har tänkt efter lite och jag funderar på att göra lite som i somras när jag skrev upp allt jag åt, eftersom jag redan skriver upp allt i ett block kan jag ju lika gärna även skriva upp det här med!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0