Ny vecka

Måndag, vaknar pigg kl 9, så skönt!

I lördags blev det inte sherlock holmes på bio, den var fullbokad så det blev En vecka med Marilyn. Riktigt bra, men inte lika uppskattad av min sällskap xD



Börjar dagen med en god frukost.



Vaniljyoghurt med 1 klyftat äpple, kanel, en pepparkaka och müsli ihop med en kopp grönt chai te.

Mums!


Får se vad man ska hitta på idag. Ska träna 16.30 och sen direkt efter träningen blir det möte i bowlinghallen hela kvällen.
Men vad ska man göra fram tills träningen... ska bli fint väder idag så blir nog en promenad, och så måste jag färga mina ögonbryn och fransar. Blir en lugn och skön dag!

Ska lägga upp bilderna på alla flygplan sen, och ska även lägga upp lite bilder på vad jag ätit och så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0