onsdag

Sitter här och planerar lite inför framtiden. Kollar på antagningspoängen för dietist-programmet och jag kom ju in i umeå, men de har lägst intagningspoäng. Uppsala och Göteborg har nästan samma poäng, så ska söka in till göteborg i höst bara för att se om jag kommer in. Kommer jag in där så hoppas jag att jag kommer in i uppsala nästa vår!!!
Annars blir det väl en till omgång av högskoleprovet...

Skönt att slå sig ner framför datorn när man sprungit runt på stan och varit och solat hela förmiddagen. Passade även på att städa mitt rum när jag kom hem så nu är det sååååå fint! ;) Men man är ju mästare på att stöka ner så imorgon behöver det väl städas igen, tur att man älskar att städa!


Sitter och sjunger med i musiken på spotify med hjälp av tunewiki som finns på spotify!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0