Lördag

HELG!

Klar med schemat, kan nu jobba när jag vill och vara ledig när jag vill. SKÖNT


Ska bara ta det lugnt, träna, städa och inte tänka på jobbet alls. Men ska försöka få in en jobbdag innan torsdag då jag åker till UMEÅ! Ska bli väldigt skönt att åka bort från Örebro ett tag, och såå kul att träffa Matilda igen! Det tråkiga kommer vara att jag inte får träffa Christopher förens jag kommer tillbaka till Örebro, typ två veckor ifrån varandra. Men vi överlever nog.


Nu ska jag kolla vidare på FRINGE (beroende) och hoppas mamma kommer hem snart så vi kan åka iväg och handla. För ska försöka mig på en löptur efter vi handlat.




kan tillägga också att jag lade i blonda slingor i håret igår, så nu är det ett steg till närmare blond!



Kommentarer
Postat av: Felicia

låter härligt!! hoppas ni får det trevligt tillsammans i umeå :D hälsa!

2012-03-10 @ 11:54:18
URL: http://feliciadavidsson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0