Måndag

Ny vecka, ny energi!

Gick upp kl 7 imorse, tror jag ska göra det till en ny vana för man hinner med så mycket mer på dagarna då. Och har man inte mycket att göra kan man bara sitta och ta det lugnt, en lång frukost, läsa tidningen och njuta.
Den här veckan har jag bestämt mig för att ha en strikt vecka, måste få bort mitt socker-sug så ska inte äta något sånt på hela veckan och ska även skriva upp allt jag äter så jag får en överblick på hur mycket det är och om jag får i mig allt jag behöver. Lägger upp varje dag här hur min dag har sett ut, förhoppningsvis är det inget onyttigt ni får läsa! haha


Lite sugen på att göra en detox igen, men det får bli nån gång när jag är hemma själv och kan bestäma helt själv vad jag ska äta. Svårt när päronen är hemma och lagar maten. Ska nog redan nu planera matsedeln för den veckan så får jag se när det blir av.


Men nu ska det bli frukost-dax. Lite gröt tror jag nog det blir med ägg-mackor. MUMS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0