Måndag

På riktigt bra humör idag!!

Vaknade kl 7... anledningen var för att jag ringde vårdcentralen och bokade telefontid med dem. Ska dit imorgon för undersökning, kolla blodtryck och sånt.
Hade sen tänkt ta en morgonpromenad, men vädret var kallt och ruggigt, så blev att kolla lite på Fringe innan jag tog mig upp på stan och sprang runt där i två timmar. Letar efter lite snygga sommarkläder att ha med mig när jag åker till mallorca i maj. Resultat, inget! Har verkligen svårt att hitta kläder! Hittade en jeanskjol som blir skönt när det blir varmt, men jag som letade efter en snygg vardagsklänning.... hittade inte en enda!


Sista veckan på mitt schema nu. Jobbar tisdag, onsdag och torsdag kväll, sen är jag ledig så mycket jag vill. SKa bli skönt!
På fredag blir det Junior Masters tävling. Hoppas jag spelar bra så jag får lite insperation till att fortsätta med bowlingen. Förhoppningsvis kan Stoffe hjälpa mig om jag får problem med spelet.


Resten av dagen blir det bara att ta det lugnt. Kolla lite på Fringe, äta nåt gott och sen ska jag träna ikväll, Spin/puls distans 75, YEY!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0