Tisdag

Ledig dag idag. Det är verkligen behövligt, var ledig igår med. Jobbhelgen var nog den värsta jag varit med om, en dam som ramla och blödde ner heeeeela hennes golv precis innan jag skulle gå hem, har aldrig varit så rädd förut.

Tar det lite lugnt med jobb denna vecka då, bara jobba onsdag och torsdag, SKÖNT!


Idag har jag varit ganska effektiv. Klev upp 5.45 för att träna kl 7.00. Kom hem och käka frukost och tog det lugnt en stund innan jag hoppa in i duschen och gjorde mig iordning. Hade planerat att gå upp på stan men precis när jag blev klar så öppnade sig himlen och det vräkte ner... gällde att planera om då. Blev lite spontant brödbak, godaste brödet.
Tog precis ut det ur ugnen så ska smaka på det, blev inte som jag tänkt mig riktigt för kunde inte hitta receptet så jag chansade mig fram hur mycket det skulle vara av allt. Men blir nog gott!


Bowlingträning ikväll, välbehövligt efter den match som vi hade i helgen. Spelade inte bra då!

Kommande helgen har vi ännu en match. Sen blir det utgång, som jag längtat!! Adrian fyller ju år imorgon så ska bli kul.

Åh nu kom posten meden ny tidning av Veckorevyn, vet vad jag kommer göra under eftermiddagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0